Re: 19" - Iiyama Vision Master MM904UT, NEC FE991SB a moze Samsung 959NF ?

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 19:03:26 MET DST

> jak w temacie, ktory z w/w monitowrow warto kupic i dlaczego ? ...

Ja mam Samsunga 959NF i jest extra, bardzo dobry obraz (mam MatroxG400)
kolorki super, troche tylko martwi słaby jakościowo kabel sygnałowy którego
nie ma mozliwości wymiany. IIYAMA są bardzo dobre ale trzeba troche
poprzebierać bo czasam trafia sie bardzo dobry egzemplarz a czasami do
banii, Co do NECa, nie znam tego modelu, nie moge sie wypowiedzieć...