Re: jaka drukarka??

Autor: SzerszeN (steal-rat_at_tlen.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 18:49:21 MET DST

Użytkownik "Kisage" <kisage_at_interia.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
drukarki hp sa chyba najlepsze jesli chodzi o jakosc, co do ceny tuszy to
zawsze mozesz kupic zestaw do samodzielnego napelnienia ;), calkiem niezle
dziala

jednak na twoim miejscu majac 600 stow zastanowil bym sie nad tym czy kolor
jest mi az tak bardzo potrzebny, ja na dzien dzisiejszy majac tyle kasy
zastanowil bym sie czy nie lepiej kupic laser, dlozyc i kupic nowy czy za ta
kwote uzywany, wydajnosc o wiele wieksza, jakosc o niebo lepsza, tylko B&W