Re: Na której taśmie podłączyć nagrywarkę CD-RW ?

Autor: robertp (robertpla_at_polcard.com.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 11:54:29 MET DST

> Raczej na drugi kanal IDE jako master + CD-rom Slave a to z tego powodu ze
> podlaczajac ja z dyskiem na pierwszy kanal Ide doprowadzisz do tego ze
> nagrywara skutecznie obnizy ci transfer z/do dysku.... chiba :)

 no a ja stawiam odwrotnie... ktos ma jeszcze jakies propozycje :-) ...
kontroler sobie rozpoznaje jakie masz urzadzonka na tasmie i sam dostosowuje
predkosc... a jesli zepniesz nagrywarke razem z cd i bedziesz chcial
wypalac to wtedy dopiero bedzie sie gryzlo :-))) bedzie sporo wolniej niz
na osobnych tasmach ( u mnie bez opruzniania bufora idzie kopiowanie tylko
na x8 ).... ja mam cd razem z cd/rw ale to dla tego ze malo przepalam z
plyty na plyte wiec mi to wisi a dysk czesto wyjmuje wiec lezy sobie luzem
na dnie obudowy podpiety na tasmie :-)))) najlepiej to przetestuj sobie
transfery na poszczegolnych kanalach Sandra na przyklad a bedziesz wiedzial
wszystko....