Re: Uzywane PIII Coppermine czy tulip z przejsciowka?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 22:01:03 MET DST

On Sun, 30 Mar 2003 11:04:26 +0100, "ian" <ianusz1_at_excite.com> wrote:

>Wiele zalezy od tego jak istotny jest czas
>(ewentualne problemy przy wymianie plyty, procesora),
>w moim przypaku upgrade zajal okolo 5 minut,
>wszyskto zadzialalo bezproblemowo.
Fajnie. Czy ten komp to w fabryce 24/24 pracuje ze nie moze przez 2
godz. sobie odpoczac? W weekendy tez? :-)

>W sytuacji, gdy mam b. rozbudowny system,
>b. duzo pamieci, urzadzen, Windows 2000,
>wymiana plyty i przejscie np. na AMD jest czyms,
>co chcialbym odlozyc w czasie tak dlugo jak mozliwe.
To Cie nie minie bedziesz mial z glowy :-)

Oczywiscie jesli komp jest rzeczywiscie moco obciazony roznyni gratami
IMO warto rozwazyc zakup troche lepszej plyty a to niestety wiaze sie
tez z przejsciem na DDRy.
Mozna wiedziec co tam u Ciebie w srodku siedzi?

Pozdrawiam
GLide