Re: 52x: Teac vs LiteON

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 22:34:39 MET DST

Użytkownik "Rafał Lipski" <anty_at_spam.pl> napisał w wiadomości

> TEAC 48X i 52X jest robiony przez ASUS-a. Odczyt audio w tych modelach
jest
> kiepski. IMO ostatni dobry TEAC to był CD-W540E (sam takiego mam). A co do
> 52x to zobacz testy na cdrinfo. Jeśli już chcesz coś dobrego to zobacz za
> jakimś plextorem.

 EEE nie przesadzajmy tak sie składa że mam w swoim kompie w tej chwili
zarówno CD-W540E jak i CD-W522. Na pewno 40 jest lepsza.. pracujwe ciszej i
cieco lepiej czyta plytki , ale nie moge powiedzieć aby 52 X był duzo
gorszy. jest co prawda sporo głośniejszy .. ale prędkośc robi swoje. Co do
przegrywania Audio i ripowania trackow to nie jest wcale duzo gorzej ,owszem
nieco wolniej ale za to 52 X radzi sobie z lepiej z płytami zabezpieczonymi.
Jeżeli jesteś w stanie gdzieś dostac jeszcze 40 to sie nie zastanawiaj, ale
i 52 to też dobry wybór.

Pozdrawiam