Re: LCD + oczy

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_nospam.polbox.com)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:14:38 MET DST

On Mon, 31 Mar 2003 11:23:28 +0200, "TanSid" wrote:

> Brak jakichkolwiek drgani, migotan, wyrazistos powoduje, ze oczy sie nie
>mecza. To jest wlasnie najwiekszy atut LCD.

Oglądałem ostatnio LCD Nec'a i właśnie migotanie obrazu było jedną
z największych wad. Byłbyś uprzejmy sprawdzić, czy twój monitor
rzeczywiście nie migocze, w taki sposób jak ja to sprawdzałem:
1. Otwórz stronę twojepc.pl w wersji jasnej.
2. Wcisnij kółeczko myszy w celu płynnego przewijania tej strony.
3. Przewijaj ją powolutku i później troszeczkę szybciej.

Napisz, czy naprawdę nie ma migotania.
Ja patrzyłem na NEC'u 1501 i 1560NX i migotanie było okropne.

Może inni właściciele LCD-ków też by się wypowiedzieli ?
Bo ja posiedziałem godzinę przy tych monitorach i skończyło się bólem
oczu i wielkim rozczarowaniem. CRT ciągle są dla mnie i moich oczu
o 2 klasy lepsze.

Pozdrawiam

--
Bogdan Młynarczyk [CV]