Zasilacz i nowe wiatraczek

Autor: Tomek (azyltomka_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:16:45 MET DST

Witam

Poniewaz w moim zasilaczy wentylator bardzo glosno pracuje postanowilem go
wymienic mam juz nowe ale jest jeden problem..przy tym sa trzy kabelki
Zolty,Zielony i Czarny
a przy tym zuzytym dwa
Czerwony i Czarny
Pozatym ten nowy zakonczony jest wytczka do podlzczenia na plycie glownej
niestety ja nie moge go podloczyc mam stara plyte na BXie Soyo.
jeszcze slowko o tej wtyczce..:-)
w kolejnosci sa tak podloczone do niej te kabelki
Zolty a nad nim napis na wtyczce 2510
Czarny jest w srodku ale nie ma zadnego nad nim napisu
Zielony i napis TKG

Wiem ze ktorys jest do miezenia obrotow ale nie wiem ktory i ktore kabelki
polaczyc z zasilaczem taz zeby bylo ok..zeby sie krecil w odp strone ;-D

Pozdrawiam
Tomek