Re: tv-out na TNT a TV-Tool

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 11:59:55 MET DST

 "lukes" napisał
> Hej
> Chciałbym pooglšdać sobie filmy z kompa na telewizorze.
> W kompie który podłšczam do TV jest RivaTNT na PCI z tv-out'em.
> Teraz mam pytanie, wszędzie piszš o TV-Tool'u, po co on tak naprawdę jest?
> Czy sterowniki nie umożliwiajš normalnego wyjœcia na TV?
> Czy w takim razie TV-Tool oferuje lepszš jakoœć?
> Czy sš inne tego typu programy? (bezpłatne, ew.z crackami)

Może popraw kodowanie, prosze...
A TVTool, w wielkim skrócie, to "ułatwiacz" życia.
Standardowo, aby móc coś pooglądac naTV,musisz się poprzedzierać troszkę poprzez Własciwoci Ekranu, Zaawansowane, wybór urządzenia,
ble, ble, za każdym razem troche klikania aby wyjść na TV i spowrotem z TV na monitor. W TVToolu załatwiasz to skrótem
klawiaturowym. Tu znajdziesz, troszke starszą, ale za to darmową, i raczej na pewno działająca z RivąTNT wersje 4.6:
http://www.tpc.pl/index2.htm?pliki.htm

Pozdrawiam

--
.:.Jacek S.:.