Re: Top Performance

Autor: Grześ Niksiński (grzes_n_at_niemahogart.com.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 11:44:23 MET

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl> napisał w
wiadomości news:b5c4ji$e9e$1_at_flis.man.torun.pl
> Niestety by uzyć tej opcji trzeba posiadac dobrej klasy pamięci ...
Ano właśnie - u mnie chodziło z włączonym TP na jednej kostce
DDR333 Kingstone'a. Wczoraj dołożyłem drugi moduł (Infineon)
i Win XP odmówiło współpracy. Po przełączeniu TP na disabled
wszystko chodzi OK. Co dziwne transfer wykazywany w Sandrze
nie zmienił się - ale odczuwam pewien dyskomfort ;-))) bo
myślałem, że Infineon to dobre pamięci...

--
Grzesiek