Re: Top Performance

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 11:14:38 MET

>Ja mam to samo pytanie do płyty GA-7VAX. Po uaktywnieniu tego w biosie nie
mogę odpalić >Win XP.

Ja nie mam takiej płyty ale mam DFI AD77Pro i mam podną funkcję w biosie.

Gdy posiadałem nonejmowe pamieci to po aktywacji tej funkcji komputer mi sie
niemal odrazu zawieszał.

Po odpaleniu Memtesta zauwazyłem że po aktywacji tej funkcji wzrosła mi
przepustowośc pamieci z około 590MB/s na 738MB/s !

Niestety żadna pamieć jaką miałem nie pozwoliła na uzywanie trybu
performance (po katywacji tej funkcji pojawiały się błedy w teście pamięci).

Dopiero zakupiona woczraj nowa pamięć pozwoliła mi się cieszyć tą "funkcją".

Funkcja ta poprostu ustawia w biosie agresywne ustawiania pamieci ,
zwiększając tym przepustowośc pamięci a co za tym idzie wydajnośc komputera

Niestety by uzyć tej opcji trzeba posiadac dobrej klasy pamięci ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///