Re: Top Performance

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 23:12:16 MET

Grześ Niksiński wrote:

> Ano właśnie - u mnie chodziło z włączonym TP na jednej kostce
> DDR333 Kingstone'a. Wczoraj dołożyłem drugi moduł (Infineon)
> i Win XP odmówiło współpracy. Po przełączeniu TP na disabled
> wszystko chodzi OK. Co dziwne transfer wykazywany w Sandrze
> nie zmienił się - ale odczuwam pewien dyskomfort ;-))) bo
> myślałem, że Infineon to dobre pamięci...

Wyjmij Kingstony, wstaw w tamto gniazdo Infineony i sprawdź jak się
zachowa komp po włączeniu TP.

W normalnym trybie płyta czyta ustawienia z kości SPD w module pamięci i
się do nich stosuje. Top Performance zapewne stara się zgadnąć jakieś
bardziej agresywne (przekraczającą specyfikację) a one nie z każdą kością
muszą zadziałać, nie muszą też zadziałać z parą kości, nawet wtedy, gdy z
każdą z osobna działają.

--
Pozdrówka,
        Artur