Re: Co to za pamieci - MDT ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 21:28:02 MET

hmm :-)

Sam sobie odpowiadam ;-)

Dziś kupiłem 1 moduł 512Mb PC333 firmy MDT.

I powiem szczerze bardzo się zdziwiłem.

Test1: Ustawienie SPD - 333Mhz + pozostałe standard - bez problemu ...
Test2: Ustawienie Performance (na tym ustawieniu nie poszły wogóle pamięci
Spectek (2 układy PC333 niby 6ns ani inne "noname" jakie miałem). Tutaj
pamieci poszły bez żadnego problemu !!!
Test3: Ustawiłem co się jeszcze da na maxa (jeszcze agresywniejsze
ustawienia) - zero problemu !
Test4: Pamieci na 400Mhz (procesor na FSB 200) - ustawienia SPD + pozostałe
standard - bez problemu !
Test5: Pamieci na 400Mhz + ustawienia SPD + pozostałe agresywne - klapa ,
ale po podwyższeniu napiecia do 2.63V przechodzi bez problemu.
Niestety nie da się ustawić performance ani ustawień najagresywniejszych dla
400Mhz ...

Powiem szczerze że ta pamieć miło mnie zaskoczyła. Lepsza od porzyczych
Specteków , Elixirów i kilku innych noname ...

CHyba sobie tę pamieć zostawię już , no może jeszcze zobaczę za jakiś czas
"osławionego" Seiteca ...

PS. Niestety tamten gościu z "allegro" nie odzywa się. Niestety myślę że
niestety to oszust :(
Myślę że za kilka dni opublikuje jego dane w internercie , mam nadziję że
dzięki temu inni nie zostaną oszukani przez tego człowieka ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///