skaner mustek 4800 TA pro

Autor: Przekaz (jarugowie_at_wp.pl.bez_tego)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 21:35:31 MET

witam
przymierzam sie do tego skanera - min glownie ze wzgledu na skanowanie
negatywow. Czy ktos moze mial z tym skanerem do czynienia? czy jest duzo
lepszy od modelu wczesniejszego (mustek 2400 TA)? moze jakies inne sugestie,
rady, pomysly?
wiem ze skanery plaskie nie sa najlepsze do negatywow ale ma to byc uzytek
domowy, choc niekoniecznie chcialbym przekreslic od razu jakosc skanow...
Inne skanery ktore rozwazam to ScanMaker 5600 (lub 5900), Epson 1660(1650?)
Photo. Aha zalezy mi tez na tym aby moc jednorazowo "skannac" wiecej klatek
negatywu (cos a la indeks)
Oprocz Epsona wszystkie sa 2400x4800, tylko Epson i ScanMaker 5900 maja
gestosc optyczna 3.2D a producent Musteka nie podaje tego parametru.
Wszysteki rady mile widziane
pozdr
Piotr J
ps
mam nadzieje ze ten post nie wyjdzie podwojnie bo cos mi sie zacina serwer
pocztowy WP