Co to za pamieci - MDT ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 16:33:39 MET

Witam !

U kumpla w sklepie oprócz pamieci Seitec natknąłem się na pamieci firmy MDT.

Na naklejce znajduje się napis że sa to pamięci "wyprodukowane" w Niemczech.

Poszukałem trochę i znalazłem informacje na stronie producenta tych pamieci

http://www.mci.de/download/ddr184.PDF

Co to za pamieci ? Ktoś takie posiada ? Mnie zainteresował moduł 512Mb
PC333.

Mam do wyboru albo ten moduł albo za kilka dni moge dostać Seiteca.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///