Re: dwie listwy przeciwprzepieciowe ?

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 18:36:14 MET

Peterphk naskrobał:

>W momencie kiedy warystory sie przegrzewaja zostaje odciety prad
>... a taki wlasnie efekt moze wystapic jezeli przez dlugi czas sa
>narazone na wyzsze napiecie ...
Warystory nie sa od tego by się nagrzewać, nie na tym polega ich
rola. Krótko mówiąc, pleciesz.

>spotykac w rozdzielni z "zerem" ...
ROTFL :))

>Nie byl zle zaprojektowany i nie za slaby. Max obciazenia jakie
>moglo tam byc podczas pracy kompa i wszystkich urzadzen
Analiza pojedynczego zdarzenia, w dodatku zdalna, jest g.. warta.
Możemy się przerzucać argumentami do woli i wszystkie będą miały
wartość gdybania. Jedyną pewność możesz mieć jeśli zasymulujesz
zdarzenie w powtarzalnych warunkach. Przeprowadź badania i z chęcią
zapoznam się z wynikami.

--
Jacek