Re: dwie listwy przeciwprzepieciowe ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 19:17:28 MET

> Warystory nie sa od tego by się nagrzewać, nie na tym polega ich
> rola. Krótko mówiąc, pleciesz.

ROTFL :)))
znaczy mam rozumiec, ze energia ktora pochlaniaja podczas wzrostu napiecia
przenosi sie w inny wymiar i znika ???:)))

> ROTFL :))

ROTFL :)))

> Analiza pojedynczego zdarzenia, w dodatku zdalna, jest g.. warta.

Rownie dobrze moglbym powiedziec, ze zdalna pomoc jest g. warta i skonczyc z
pisaniem na grupach ...

> Możemy się przerzucać argumentami do woli i wszystkie będą miały
> wartość gdybania. Jedyną pewność możesz mieć jeśli zasymulujesz
> zdarzenie w powtarzalnych warunkach. Przeprowadź badania i z chęcią
> zapoznam się z wynikami.

Nikt mi nie placi za przeprowadzanie badan w tym zakresie. Nie jest w tym
nic pasjonujacego, zeby robic jakies badania ... poza tym badania juz
zostaly przeprowadzone przez ludzi ktorzy sie na tym znaja.