czemu się wiesza?

Autor: negros (negros_at_pf.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 01:27:04 MET

Witam grupowiczów
poskładałem celeronka 300 z części-darów od znajomych, zainstalowałem na nim
winde 98 i komp się wiesza co kilka minut. wszystko jest na 100% dobrze
złożone, bo to już nie pierwszy mój składak, ale z takim zawieszaniem się
kompa spotykam się po raz pierwszy. wszystkie pozdespoły są raczej ok,
podociskane i w ogóle, procek ani grafika się nie grzeją jakoś wyjątkowo, co
mogłoby powodować wieszanie...
czy komuś może przychodzi do głowy czego może to być wina?

--
pozdrawiam;
negros