Re: czemu się wiesza?

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 03:13:21 MET

Użytkownik "negros" <negros_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów
> poskładałem celeronka 300 z części-darów od znajomych, zainstalowałem na
nim
> winde 98 i komp się wiesza co kilka minut. wszystko jest na 100% dobrze
> złożone, bo to już nie pierwszy mój składak, ale z takim zawieszaniem się
> kompa spotykam się po raz pierwszy. wszystkie pozdespoły są raczej ok,
> podociskane i w ogóle, procek ani grafika się nie grzeją jakoś wyjątkowo,
co
> mogłoby powodować wieszanie...
> czy komuś może przychodzi do głowy czego może to być wina?

sądzac po starości sprzętu mniemam, że może to być wina
płyty głównej, bo jedynie ona może się zużywać - mam tu na
myśli albo słabą bateryjkę (choć wtedy komputer powinien się
raczej resetować), albo, co bardziej prawdopodobne, zużyły się
kondensatory przy slocie procesora. Sprawdź czy nic z nich nie
powyciekało - jeśli tak to znalazłeś najprawdopodobniejszą
przyczynę zawieszeń. Ale oczywiście mogę się mylić, bo to
może być coś zupełnie innego.