Re[2]: Co polecam

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 01:14:43 MET

Witaj ///,

W Twoim liœcie datowanym 15 marca 2003 (22:02:52) można przeczytać:

K> tak
K> pełni

K> UUUUU , jak dla mnie tragedia. Niesamowicie woooooooolne i wcale nie są
K> ciche ...
I strasznie awaryjne - dodam. Bede juz czwarty raz w ciagu roku
wymienial 2x 60gb samsunga (spinpoint). Juz dogorywaja - liczba bad
sector'ow rozrosla sie do granicy, w ktorej mozliwa jest normalna
eksploatacja i praca na komputerze..

Nigdy wiecej.

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl