Wchodzi kobieta do sklepu komputerowego i ...

Autor: komiago_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 14 Mar 2003 - 20:39:38 MET

Wchodzi kobieta do sklepu komputerowego , podchodzi do półki z obudowami ,
ogląda je chwile , poczym mówi do sprzedawcy : " Poprosze ten niebieski
komputer " .

Ta wstrząsająca historia wydażyła się naprawde.
Kobieta była brunetką.
Sprzedawcy opadła szczena.
Powiedział jej , że to jest obudowa ale na jutro może mieć gotowy komputer z
taką obudową , i wcisnoł jej Athlona 2,6+ , 1 GB RAM , 120 GB HDD , grafike
Radeona za 800 zł , i LCD 17" zgadnijcie w jakim kolorze ?
Powiedziała , że komputera będzie używała do Internetu.
Ja po wyjściu ze sklepu płakałem jak małe dziecko.
Czy już pisałem że była brunetką ?