Re: Cel400-za wysoka temp?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 09:42:29 MET

Pala <p.a.l.a_at_poczta.fm> wystukał
(news:Xns933E1DB54F249palapocztafm_at_193.110.122.80):

> przeszkadza procesor slot1.Wzialem go wiec (zasilacz z
> wiatrakiem)wsadzilem do srodka obudowy calkiem.Postawilem na

Raczej nie powinno sie tak robic - zaburzyles obieg powietrza w
obudowie.

> troche na kompie,divxy pewnie tez byly,jakies gierki,powiedzmy z
> 3godzinki conajmniej i wszedlem do biosa zobaczyc
> temperature.Wyszlo mi system 35 a procesor 45.Czy to jest za
> duzo?Powinienem wyciagnac z tamtad ten zasilacz?Proc jest w

Sporo, ale jeszcze w normie.

> Czy mozna celerona (jestem total lame) ustawic na 100mhz?Czy max
> na 83mhz?Myslalem tez o 6*83.Czy moze sie cos skopac?Ile max

Przy FSB 83 MHz mozesz stracic dane z dysku a nawet uszkodzic
elektronike. 100 MHz jest bezpieczne, ale mala szansa, ze C400 na niej
pojdzie (chociaz spokalem sie z takim egzemplarzem, chodzil na 600 juz
przy napieciu 2,2V)

> moge miec temperature po takim podkreceniu?I hmm...O co chodzi z
> napieciem na procesorze?Skad wiedziec jakie i jak ustawic?

Mozesz miec regulator w BIOSie (raczej nie) lub na plycie albo tez nie
miec wcale. Wtedy pozostaje tylko:
http://people.freenet.de/s.urfer/celeron_oc.htm
lub http://www.4max.com.pl/napCPU.htm

> Plyte mam Shuttle HOT 663V12
                    ^^^
Moze w tym problem ;-)

> Na tej stronie cos pisza o braku mozliwosci z podkrecaniem,nie

Zbyt stary artykul, aby sie przejmowac - sprobuj sam :-)
Pozdrawiam
Egghead