Re: Cel400-za wysoka temp?

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 11:31:01 MET

Egghead napisał(a):

> Raczej nie powinno sie tak robic - zaburzyles obieg
> powietrza w obudowie.

Ten obieg powietrza i tak byl troche do dupy.Z tego wentylatora
powietrze dawalo w p133 prosciutko,a nie na zewnatrz obudowy.

> Przy FSB 83 MHz mozesz stracic dane z dysku a nawet
> uszkodzic elektronike. 100 MHz jest bezpieczne, ale mala
> szansa, ze C400 na niej pojdzie (chociaz spokalem sie z
> takim egzemplarzem, chodzil na 600 juz przy napieciu 2,2V)

To nie sluchac pana MP (prej_at_...)?Zamknac lepiej uszy,zeby mi
nie przyszlo to do glowy i nie popsul kompa?

> Mozesz miec regulator w BIOSie (raczej nie) lub na plycie
> albo tez nie miec wcale. Wtedy pozostaje tylko:

Nie moge wcale ;(

> http://people.freenet.de/s.urfer/celeron_oc.htm
> lub http://www.4max.com.pl/napCPU.htm

O kurde,to juz chyba nie dla mnie.A mozesz mi powiedziec,od
czego zalezy napiecie i po co sie je zmienia?

--
Pala