Cel400-za wysoka temp?

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 02:55:08 MET

Czesc.Troszke pogooglalem i popatrzalem,wiec prosze nie bijcie.
Wymienilem plyte gl.i proc na cel400.Niestety mialem w obudowie
zasilacz z wiatrakiem duzym z boku i teraz nie miesci sie tam,bo
przeszkadza procesor slot1.Wzialem go wiec (zasilacz z
wiatrakiem)wsadzilem do srodka obudowy calkiem.Postawilem na
dole,a patrzac z boku to mnie wiecej na srodku,po to,by moc
zamknac obudowe,co by ladnie wygladalo ;) No ale posiedzialem
troche na kompie,divxy pewnie tez byly,jakies gierki,powiedzmy z
3godzinki conajmniej i wszedlem do biosa zobaczyc
temperature.Wyszlo mi system 35 a procesor 45.Czy to jest za
duzo?Powinienem wyciagnac z tamtad ten zasilacz?Proc jest w
wersji box z wiatraczkiem.

I moje drugie pytanie jesli mozna btw.
Czy mozna celerona (jestem total lame) ustawic na 100mhz?Czy max
na 83mhz?Myslalem tez o 6*83.Czy moze sie cos skopac?Ile max
moge miec temperature po takim podkreceniu?I hmm...O co chodzi z
napieciem na procesorze?Skad wiedziec jakie i jak ustawic?

Plyte mam Shuttle HOT 663V12
Na tej stronie cos pisza o braku mozliwosci z podkrecaniem,nie
wiem o co im chodzi,ale prosze:
http://www.hardwarezone.com/reviews/mb/Shuttle%20HOT-
663/Shuttle%20HOT-663.html

Z gory dzieki za wskazowki.TIA :)