Re: Co myslicie o SATA

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 16:21:21 MET

> Wlasnie o to mi chodzi, ze tego dysku nie wloze o starszego kompa jak bede
> potrzebowal i obsluga serwisowa jest drozsza.

teoretycznie ma sie stosowac proste przejsciowki IDE:SATA
to specyfikuje ten standard

 Nie interesuja mnie to, ze
> kabelkow jest mnie, bardzie mnie ciegnie to, ze jest on ATA150 i ze jest
> teretycznie szybszy

ze 133 na 150? roznica taka jak miedzy 66/100/133 czyli wiecej zalezy jak
dysk zrobili a nie jak on wisi w systemie.

(mimo, ze transmisja jest szeregowa) a chcialbym aby
> dysk systemowy bym jak naj szybszy i wydajnieszy

zamiasta marnowac narazie kase na SATA powies RAID na 2 dyski IDE i wez
DOBRY zwewnetrzny kontroler do tego a nie te badziewia na plytach.

cena podobna zysk duuuuuuuuuuuuzo wiekszy

mosciak