Re: Co myslicie o SATA

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 15:27:54 MET

> czy to dobry pomysl? - jeszcze nie; jeszcze sie masowo nie uzywa SATA
> - wiadomo ze testy labolatoryjne nie wszystko wykryja - IMHO warto
> poczekac az pierwszy rzut userow zacznie masowo uzywac SATA, jesli nie
> bedzie bledow to mozna w to wejsc; SATA wypada pozytywnie pod wzgledem
> kabelka - zaledwie kilka zyl, latwiej powietrze krazy w obudowie; ale
> jak padnie plyta albo dysk, to usluga odzysku danych z takiego dysku
> moze byc jeszcze jakis czas stosunkowo droga;

Wlasnie o to mi chodzi, ze tego dysku nie wloze o starszego kompa jak bede
potrzebowal i obsluga serwisowa jest drozsza. Nie interesuja mnie to, ze
kabelkow jest mnie, bardzie mnie ciegnie to, ze jest on ATA150 i ze jest
teretycznie szybszy (mimo, ze transmisja jest szeregowa) a chcialbym aby
dysk systemowy bym jak naj szybszy i wydajnieszy (z tych w miare mozliwosci
dostepnych interfejsow) a plyta, ktora chce kupic ma taki kontroler a dysk z
opisow wyglada zachecajaco.

Kubu$