Re: Co myslicie o SATA

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 16:41:50 MET

> ze 133 na 150? roznica taka jak miedzy 66/100/133 czyli wiecej zalezy jak
> dysk zrobili a nie jak on wisi w systemie.

Jest nowy dysk Seagate z 8MB cachem i w tego co pisza ma ta sama technologie
co Barakuda IV i ze jest podobnie jak ona bezglosny i inne nowe zalety.

> zamiasta marnowac narazie kase na SATA powies RAID na 2 dyski IDE i wez
> DOBRY zwewnetrzny kontroler do tego a nie te badziewia na plytach.

Ten dysk nie jest duzo drozszy od poprzednikow mimo tego interfejsu
Ktory RAID masz na mysli ??, ta plyta co chce ja kupic ma w sobie kontroler
ATA133 z RAIDEM i jest na tych samych Chipach do te zewnetrzne Promisa i
Highpoint Technologies, wiec na chlopski rozum jest to to samo albo lepiej
bo juz uwzglednione w systemie plyty i scalone z nim

> cena podobna zysk duuuuuuuuuuuuzo wiekszy

No nie wiem jak juz taki kontroler jest na plycie a Dysk a SATA cenowo jest
nieznacznie drozszy a technologicznie nowszy i jedna ATA150 co jest jakims
krokiem do przodu

Pozdrawiam
Kubu$