Re: Co myslicie o SATA

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 16:20:43 MET

> Wlasnie o to mi chodzi, ze tego dysku nie wloze o starszego kompa jak bede
> potrzebowal i obsluga serwisowa jest drozsza. Nie interesuja mnie to, ze
> kabelkow jest mnie, bardzie mnie ciegnie to, ze jest on ATA150 i ze jest
> teretycznie szybszy (mimo, ze transmisja jest szeregowa) a chcialbym aby
> dysk systemowy bym jak naj szybszy i wydajnieszy (z tych w miare
mozliwosci
> dostepnych interfejsow) a plyta, ktora chce kupic ma taki kontroler a dysk
> opisow wyglada zachecajaco.

No jezeli szybkosc dysku okreslalby tylko parametr pt. interfejs to bysmy
mieli juz od dawna Super-Mega-ATA/1066 ... pytanie tylko po co ??? W tej
chwili nie ma zadnego dysku z interfejsem ATA ktory by potrzebowal lepszego
interfejsu niz ATA/100. Ogolnie nie ma sensu kupowac dysku SATA jezeli
chcesz miec szybki dysk ... bardziej oplaca sie zainwestowac w SCSI ...