Re: Odp: RAID jak to jest?

Autor: Jan Werbiński (janwer_at_fotojw.com)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 07:44:38 MET

Użytkownik "Kane" <kaneaudio_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Po prostu dla zwyklego uzytkownika ktory jedzie na pirackim photoshopie to
> to samo co gimp tylko wieksze. Nie mowie ze sie znam na PS ale wiem jak
> reaguja klienci - instaluja sobie photoshopa by przeskalowac obrazki :)

Photoshop ma taką zaletę, że stosuje go ponad 90% osób obrabiających
grafikę. To oznacza mnóstwo materiału szkoleniowego oraz łatwość odpowiedzi
na nietypowe pytania. Drugą jego zaletą jest to, że posiadana przeze mnie
dodana gratis do aparatu wersja Elements zawiera 95% funkcji pełnego
Photoshopa.
Myślę, że już nadeszła możliwość przeniesienia biura (win + office) na ich
odpowiedniki bezpłatne na Linuksie ale np programy obsługujące aparat,
konwertery raw itp na razie istnieją tylko pod win/mac.
Pozdr.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]