Re: Odp: RAID jak to jest?

Autor: Kane (kaneaudio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 21:28:42 MET

> Jak to porównywalny?? GIMP w żaden sposób nie umywa się do Photoshopa,
> choćby dlatego, że nie obsługuje CMYK. Gość napisał, że potrzebuje kompa
> do grafiki więc można domniemywać, że zajmuje się tym na poważnie. A
> program bez CMYK to tylko zabawka. Poza tym Photoshop to chyba światowy
> standard w tej dziedzinie i raczej profesjonalistom nie ma co wciskać
> GIMP-a. :)

Wiesz jak ktos korzysta z photoshopa wykorzystujac tylko pare rzeczy i o
kupie funkcji, wlasciwosci czy narzedzi nie wie nic to bez problemu moze go
porownac do gimp`a :)

Po prostu dla zwyklego uzytkownika ktory jedzie na pirackim photoshopie to
to samo co gimp tylko wieksze. Nie mowie ze sie znam na PS ale wiem jak
reaguja klienci - instaluja sobie photoshopa by przeskalowac obrazki :)

Pzdr

Kane