Re: Odp: RAID jak to jest?

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 10:38:23 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Kane naskrobał(-a):

> Wiesz jak ktos korzysta z photoshopa wykorzystujac tylko pare rzeczy
> i o kupie funkcji, wlasciwosci czy narzedzi nie wie nic to bez
> problemu moze go porownac do gimp`a :)

Wtedy owszem, ale założyłem, że skoro koleś wspomina o "kompie
przeznaczonym do obróbki zdjęć" to jest profesjonalistą ukierunkowanym
tylko w tą stronę i potrzebuje profesjonalnego oprogramowania. Mogę
jednakże się mylić. :):)

Patrz wyżej. :)

Pozdrufka :)

--