Re: nieudane wyciszanie zasilacza - czemu ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 20:29:48 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> A bo ja wiem? Prąd mignie, kurzu naleci ... Niektóre zasilacze
> przetrzymują awarię wiatraka ... Ja nie lubie jak coś chodzi na pych :-)

Nie no bez jaj - zapałkę mi złamał :) Mam pędzelek do kurzu - tak z 5mm
średnicy i też nie udało się nim zatrzymać wiatraka (kijkiem a nie wiechciem
;)) - chyba przesadziłem z tym 1 na 3 razy :)

> Etam. Nie planuj awarii ;-)

Jaasne :) Najpierw włożę w kompa radeona 9100 - zobaczymy jak wtedy zasilacz
będzie się czuł temperaturowo.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]