Re: Dziwna różnica wydajności

Autor: robocop_4 (robocop_4_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 13:02:38 MET

A chodziło tylko o test szybkości kompa na podstawie zadania
z działu audio/mp3.
Kolega Miro ma chyba gdzieś w systemie wąskie gardło (które
nie tylko pogorszyło, ale też zniekształciło przy okazji wynik testu)
i tego dotyczyła moja odpowiedź na jego pytanie.
Niestety dyskusja poszła kompletnie w innym kierunku - zeszła
na temat różnic między formatami kompresji audio :))

Cóż, tylko [> MAK <] i ja odpowiedzieliśmy na zadane pytanie.
Reszta dyskusji powinna zostać przeniesiona na grupę pl.rec.muzyka
albo raczej na pl.rec.muzyka.bin.
Tylko, że ten temat był tam wałkowany już wiele razy. Niestety,
jak zwykle różnych opinii było prawie tyle co dyskutujących.
No, ale różnorodność zdań na każdy temat jest podobno naszą
cechą narodową. To bardzo uciążliwe, na co dowodem jest ta
bezsensowna dyskusja, obiegająca od właściwego problemu
pytającego. Przy okazji najbardziej krzyczą osoby, które
pytającemu nie udzieliły pomocy :)) - właściwie to jest smutne :((

Być może dlatego nie wyzywam nikogo tylko za to, że używa innego
progsa do robienia mp3, chyba, że spyta jakiego ja używam, jaki
mógłbym mu polecić.
Odpowiedziałem natomiast możliwie dokładnie na postawione
pytanie i przy okazji wskazałem właściwy tor do dalszych
poszukiwań (wskazałem na tryb pracy dysku i jego transfer).

pozdrawiam
jaras