Re: MAXTOR - Pilne :((

Autor: JIMMYtm (velvet_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 12:47:25 MET

Ukrywający sie jako --> Peterphk <--, znany wszystkim terrorysta
 uzywajacy tym razem adresu: <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> Oznajmił
co następuje:

> Bylo kupowac maxtora ?:)))

:)) powiadali ze lepszy :)) ee tam najwyzej go na barracude 7200.7 wymienie
;)

> Maxtor chodzi w ATA133 a Barracuda w ATA100 i stad twoj problem.
> Jezeli chcesz je koniecznie miec na jednej tasmie (czego nie polecam)
> to poprostu sciagnij odpowiedni programik do maxtora ktory ustawi go
> w tryb UDMA5 (znajdziesz na stronie producenta).

podpialem go jako mastera na osobnej tasiemce i kupa... nadal UDMA tryb
1.....

--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to