Re: Wentylator na chipsecie (GA-7VAX)

Autor: Macius (macius_at_[nospaaam)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 14:59:32 MET

> Ja mam wylaczony juz od miesiaca [od kiedy kupilem plyte] i nie mam
zadnych
> objawow niestabilnosci.
> Radiatorek jest cieply ale nie parzy. Aczkolwiek pownienem w ogole
wykrecic
> [niedzialajacy] wiatrak, zeby byl lepszy obieg powietrza przy radiatorze,
> ale jakos mi sie nie chce [pewnie juz bym wiatraczka nie znalazl ;)]

Dzieki za informacje :))

OK.. wyglada na to ze nic nie zniszcze odlaczajac go, chociaz jeden typ
napisal do mnie na priv ze po zdjeciu wentylatora z chipsetu (ale inna
plyta) wieszal mu sie komputer przy grafice 3D.. Trzeba chyba sprawdzic
osobiscie. Jakby ktos mial jakies negatywne doswiadczenia z wylaczeniem
wentylatora na chipsecie niech da znac!

Pozdrawiam,
Macius