Re: RAM

Autor: JIMMYtm (velvet_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 14:54:24 MET

Ukrywający sie jako --> MaPia <--, znany wszystkim terrorysta
 uzywajacy tym razem adresu: <mapia2_at_box43.pl> Oznajmił co następuje:

> porownaj ceny
> za 512 kingstona cl2 266 zaplacisz 310 zl

256 MB kingstona nie poszlo mi na max ustawieniach pamieci... nie tylo CL
sie liczy :)

> za 512 noname 333 zaplacisz 299 (poza tym skad wiec ze to bedzie

256 mB TwinMOS pc 400 poszlo na maxymalnych ustawieniach i to przetaktowane
IMO warto kupic mocniejsze pamiatki, pojda na lepszych ustawieniach przy OC

--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to