Re: Wentylator na chipsecie (GA-7VAX)

Autor: -=BlueEagle=- (blueagle_at_tamtenbit.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 14:22:50 MET

>Czy w sklepie
> wymienia mi na gwarancji plyte przy tego typu dolegliwosciach (lub chociaz
> sam wentylator)?

Moze nasmaruja na biegu.

>Odpowiedzi znalezione w archiwum na ten temat nie byly
> jednoznaczne, ale znalazlem jeszcze porade by potraktowac go WD40.. Nigdy
> tego nie robilem - czy ktos lopatologicznie moglby mi wytlumaczyc jak to
> zrobic?

Nieodkrecalem go jeszcze ale jak go odkrecisz to pod nalepka lub zaslepka na
wiatraczku bedzie diurka a w niej lozyska slizgowe jak mniemam [takie dwa
blaszene kuleczka (walce)] no i tam trzeba troche prysnac WD40 [choc sa
lepsze smary] zakleic nalepka lub zaslepka i gotowe...

Ja mam wylaczony juz od miesiaca [od kiedy kupilem plyte] i nie mam zadnych
objawow niestabilnosci.
Radiatorek jest cieply ale nie parzy. Aczkolwiek pownienem w ogole wykrecic
[niedzialajacy] wiatrak, zeby byl lepszy obieg powietrza przy radiatorze,
ale jakos mi sie nie chce [pewnie juz bym wiatraczka nie znalazl ;)]

Pozdrawiam
-=BlueEagle=-