Re: zabezpieczenie procesora...

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 03:01:47 MET

bakus_at_konto.pl wrote:
> eee wydaje Ci sie,
> kiedy pewnego dnia wrocilem z zajec (komp byl caly czas wlaczony)
> troszke sie zdziwilem bo oprogramowanie pokazywaly nastepujace temp.
> CPU 129*C

spoko ;-)

[Celka ganiałem już koło 100°C, ale musiałem zjechać na nominał (~600MHz)
i podnieść V_core]

> HDD 236*C

spoko ;-)

[cyna do lutowania (cyna + ołów) topi się w 180°C ? ]

> MB 98*C

spoko ;-)

[takiego kompa powinno się dać w pochmurny dzień wyczuć w kilku metrów
skanując policzkiem po azymucie]

> :D
> wydawalo mi sie ze temperatura byla za wysoka :), ale nie potrzebnie bo
> po restarcie wszystko wrocilo do normy ;)

A u mnie na Asusie CUV4X po starannym wyskalowaniu linuxiany lm_sensors
pokazuje bardziej rzeczywiste temperatury, niż asusowy Probe z BIOSem do
kupy. W szczególności nie zdarza mu się zabawiać wartościami typu -70°C
naprzemiennie z +112°C :-> Ale i tak czujniki na Winbondach mają więcej
sensu.

--
Pozdrówka,
        Artur