Re: zabezpieczenie procesora...

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 17:53:44 MET

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> napisał w
wiadomości news:1968264.xAJaSZ5O1k_at_phoenix...

> A ja niestety widziałem nie tak dawno taki egzemplarz (coś koło 1.5GHz),
> który umiał się upalić i jeszcze płytę (siakiś Gigabyte) pociągnąl za
> sobą. Innym razem 900MHz mi się jedynie zawiesił po padzie wiatraka. W
> sumie dobrze jest zapuścić w tło siakiś software, który będzie miał
> szansę w porę zrobić shutdown, tylko że najpierw trzeba dobrze obadać
> jaką maksymalną temperaturę osiąga procek, gdy w pomieszczeniu jest
> ciepło (cpuburn -> burnK7). a do tego warto sprawdzić, przy jakiej się
> zawiesza na amen. Sęk w tym, że monitoring temperatur na płytach pod AMD
> [...]
Porównywałem temperatury jakie podaje asusa7vkt133-raid z terometrem na
termoparze i jeśli można uznać to za odchyłkę to różnice nie były większe
niż 1 stopień , więc jeśli chodzi o tą płytę nie wydaje mi się by ona
kłamała swoimi czujnikami . Nawet po wpięciu JTPWR różnic praktycznie nie ma
, jest bardzo dokładny .
pozdr
tomekn