Pendrive

Autor: TMK (adres_at_anty.spamowy)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 04:43:58 MET

Witam,

Mam problem z niedawno zakupionym PenDrivem 128MB (Memory In Black). Przez
pierwszy dzień działał OK, na drugi dzień po podłączeniu pokazał tylko
połowę dostępnej pamięci i po chwili zawiesił kompa. Od tej pory za każdym
razem zawiesza system (win98). Zanim zacznie się ładować system dioda mruga
i wydaję się że wszystko w porządku, ale przy próbie wykrywania ustrojstwa
(usb mass storage deviece) zawiesza kompletnie. PD wylądował po 1 dniu
używania w serwisie komputronika i po dwóch tygodniach go odebrałem, nadal
niedziałający. Co myślę o tej firmie to osobny wątek, ale czekam na
jakiekolwiek pomysły. Może jest jakiś program do wystartowania i np
sformatowania pamięci pod dosem? Proszę użytkowników o opinie, szczególnie
tych co mieli z PD podobne problemy.

ps. uwaga crosspost

--
Pozdrawiam, Tomek