Re: DFi - dlaczego nigdzie nie ma?

Autor: Doxent (doxentos30_at_yahoo.de)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 13:25:39 MET

Użytkownik <tomnat_at_zagan.uni.cc> napisał w wiadomości

> [...]

a czemu upierasz sie na DFI jest tysiace lepszych i tanich plyt a z DFI to
tez tak kolorowo nie jest choc i nie jest tez zle (np. duzo lepiej od
badziewiastego ECS'a czy innego
PC-shit'a)
To ze napisali w jakims tam "komputer shit-wiacie" ze jest powiedzmy o
0.00009% szybsza od innej.
A sklepy nie maja niektorych sprzetow tylko dlatego ze nie chca miec z nimi
potem klopotow.