czy Hdd-eki w przypadku awarii wymieniają od ręki?

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 14:03:28 MET

Ciekawy jestem czy da się to tak załatwić? aby nie czekać ze 3 tygodnie. W
sobotę poleciała moja Barakuda 4 40GB pracaowała 9 miesięcy. Najpierw zaczął
przerywać silnik, następowało taki wyłączania i włączanie dysku a wczoraj po
takim anomaliach i pojawiły się badbloki.\
Na całym dysku jest ich koło 40. Acha zapytam przy okazji słyszłem że
seagate ma teraz taki program do zamazywania badów? czy to prawda?