Re: czy Hdd-eki w przypadku awarii wymieniają od ręki?

Autor: SHOC (shoc_at_softel.com.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 18:04:25 MET

Witam!

Bardzo lubię Barracudy ;) ale niedawno także padła mi jedna - B IV 60 GB

Oto skrócony opis problemu jaki wystąpił ( część opisu reklamacyjnego )

Opis problemu:

- Dysk podczas pracy zaczął wydawać piski; restartowałem komputer,
podczas ponownego rozruchu był słyszalny trzask i od tej pory dysk nie jest
wykrywany przez BIOS. (Z dysku ciągle słychać wydobywający się hałas).

Dysk po powrocie z serwisu został wymieniony na nowy.

Ogólnie także chodził jakieś 9 m-ce