CTX 1565D

Autor: jasio kiler (brafik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 13:31:10 MET

witam,
mam monitor ctx 1565D i jakis czas temu popsul mi sie obraz (z prawej
strony pojawiaja sie cienie, co szybko meczy wzrok).
w starszych monitorach odkrylem ze po zdjeciu obudowy z tylu znajduja
sie takie dwie srubki ktorymi mozna regulowac ustawienia monitora jednak
w tym moim nie ma srobek w tym samym miejscu, a w innych jest ich troche
wiecej i nie wiem ktora nalezy pokrecic, slyszalem ze latwo mozna tak
monitor popsuc wiec na razie wole nie eksperymentowac :-(
wie ktos jakich ewentualnie oznaczen szukac?
dzieki
/jk