Re: czy mam prawo do gwarancji?

Autor: Ender (m12345_at_niespamowc.poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 13:04:31 MET

Użytkownik Pilu napisał:
> Witam
> Zakupi?em dwie sieci?wki radiowe D-link DWL-520+
> Nagle si? okaza?o, ?e karty te dzia?aj? WY??CZNIE w slotach PCI 2.2, kt?re
> jak wiadomo wyst?pują tylko w nowszych komputerach.
> Nigdzie w ofercie, a nawet w oficjalnej specyfikacji urz?dzenia(!!!) ani w
> czymkolwiek, co dosta?em z kartami nie jest napisane, ?e wymagaj? tego
> rodzaju slotu PCI. Jestem w kropce, bo kupowanie specjalnie dw?ch nowych
> komp?w, ?eby postawi? bridge na tych kartach mija si? z celem (taniej wyjd?
> nawet AP!). Chc? odes?a? te karty z powrotem do sklepu, z kt?rego to
> [...]

Do gwarancji nie masz prawa.
Ale możesz skorzystać z renkojmi.
Ale gdy kupowałeś sprzęt drogą wysyłkową t/z nie w siedzibie firmy masz prawo
zwrócić sprzęt w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki(nie musisz podawać
przyczyny), jednakże gdy sklep nie poinformował Ciebie że możesz skorzystać z
10dniowego okresu ochronnego to taki okres wydłuża się do 3 miesięcy.

PS

Ustaw sobie poprawne kodowanie pl literek, Twój czytnik news nie wstawia pola
Content-Type