Re: CTX 1565D

Autor: Artur Marianski (arturmar_at_pf.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 21:31:33 MET

Użytkownik "jasio kiler" <brafik_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> mam monitor ctx 1565D i jakis czas temu popsul mi sie obraz (z prawej
> strony pojawiaja sie cienie, co szybko meczy wzrok).

Witam.
Mam ten sam monitor i tez chyba te same obiawy. Zwlaszczy przy zimnym
monitorze to widac wyraznie. Po prostu wszystko jest rozmazane, tak
wlasnie w prawa strone. Nawet wskaznik myszy. Z centymetr na bok jego
"echo" widac. Ale gdy sie nagrzeje, to praktycznie juz nie widac tego
efektu (choc minimalny jest).
Czy u Ciebie wlasnie tez tak to wyglada, czy to troche co innego ?
Pozdrawiam.

--
----------Artur Marianski----------