dwa konkretne pytania zdecydowanie dla orlow!

Autor: mcaron_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 23 Feb 2003 - 01:11:12 MET

Problem polega na tym... na komputerze z:
Intel Pentium III 733
Asus - BX133 - Raid

zostal zainstalowany windows XP Prof. PL... w trakcje instalacji systemu oraz
przy instalowaniu wszelkiego rodzaju sterownikow wszystko bylo OK do czasu,
kiedy komputer nie zostal spakowany w karton i przewiezony do "docelowego
miejsca uzytkowania" ;)

I sie zaczelo! Najpier resetowal sie sam, pozniej co 45 min, pozniej co 10 by
na koncu resetowac sie OK 15 razy zanim wogole chcial sie uruchomic. Z tym
jednak udalo mi sie jednak uporac. Sprawdzilem, ze chodzilo o jakies ACPI, w
usenetcie dowiedzialem sie jak sobie z tym poradzic - zainstlowalem Stanrd
PC... (a przy tym wylaczylem kupe innych bzdur). Mam teraz dwa inne problemy z
ktorymi sobie nie radze i prosze o pomoc. Mianowicie:
- nie wiem jak byla przyczyna tych resetow, najwazniejsze, ze teraz chodzi,
jednak sprawa sie powtarza jak probuje ustawic w BIOS dobrze procesor. Na samym
sprzecie napisane jest: 733/256/133/1.65 V
Ja jednak moge ustawic poki co 367 MHZ bo jak w BIOS wybiore 733 to mi sie
powtarza szopka z resetami i poki windows sie uruchomi komputer zaczyna szalec
(resetowac sie). Co z tym zrobic?
- przy tej zmianie na Stanadr PC odinstalowalem wszystkie uslugi Microsoft...
teraz jednak nie wiem dlaczego, po wybraniu "Zamknij system" Windows faktycznie
sie zamyka ale konczy to na oknie: "teraz mozesz bezpiecznie wylaczyc komputer"
Co u dialbla wiec pytam!?! Przeciez przed ta feralna instalacja wszystko bylo
OK i wylaczal sie sam... gdzie ustawic, zeby spowrotem sam sie wylaczal?

z gory dziekuje a tym, ktorzy wiedza co z tym zrobic gratuluje wiedzy!

pozdrawiam

Przemek