Re: cienkie Baracudy

Autor: Alkos (NOSPAM_at_Alkos@el-kfa.net)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 01:04:52 MET

| Mój ma większe odchyły a Fujitsu jakoś to znosi.

Mi padły 3 barakudy IV-40 (przy czym, hehe, IV-80 żyje i ma się dobrze) W
końcu dostałem Caviara WD400 JB i chodzi toto jak marzenie, tyle że naparza
jak młockarnia;) Na zasilaczu mam 12V=12.5 i 5V=4.7V przy normalnej pracy
(przy żyłowaniu nie sprawdzałem). Jak to jest z tymi wartościami
krytycznymi? Jeden twierdzi że taki, inny że siak... A może to Seagate'y są
jakoś bardziej wrażliwe?