Re: dwa konkretne pytania zdecydowanie dla orlow!

Autor: LeNiN (lenin26_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 12:30:32 MET

A więc tak... Mam podobną płytę( BE6 II i procesor P3 866 (FSB 133). Miałem
i nadal mam dokładnie to samo.
Winę za resety i niestabilną pracą kompa ponoszą (przynajmniej w moim
przyadku) spuchnięte/wylane kondensatory obok Slot1. Sprawdź,
najprawdopodobniej to będzie przyczyna (znany problem w Abitach). W tej
chwili (doddam że część kondensatorów już wymieniłem) stabiną pracą mogę
uzyskać na max FSB 100 czyli 650 MHz.
Co do wyłącznia komputera to po wyłączeniu ACPI windows "głupieje" (kilka
razy pomagała tylko ponowna instalacja) i robi tekie dziwne kawały :)
Sprawdź czy w masz włączone Zaawansowane zarządzanie energią w Opcje
Zasialania.

Wobec powyższego proponuje:
1. Sprawdzić kondensatory (problem niestabilności)
2. Zainstalować od nowa Winde.

Pozdrawiam
LeNiN