Athlon XP raz jeszcze... (KT333)

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 21:34:30 MET

Witam!

Serdecznie dziękuję wszystkim za rady w temacie 'nForce2 czy KT400'. Trochę
jeszcze po sieci pogrzebałem i już mniej więcej wiem co i jak w tej kwestii.
Z KT400 wybrałem Gigabyte, z nForce2 - Epoxa. I jeszcze jakby mi ktoś mógł
polecić jakąś fajną płytkę na KT333 cobym miał pełny obraz sytuacji - i z tego
będę najpewniej wybierał. Można założyć, że 'posadzę' na tym XP 2200+ i 512MB
lub 1GB RAM (PC2700). W przyszłości może będę chciał włożyć tam Athlona FSB333.
Jakieś propozycje? Myślałem na Gigabte 7VRX (jeżeli dobrze pamiętam), ale nie
mogę nigdzie jej znaleźć :-/

--
pozdrawiam,
Andrzej