Re: Athlon XP raz jeszcze... (KT333)

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 16:28:12 MET

Andrzej Kaczmarek napisał(a):

> Witam!
[...]

To raz jeszcze ja, bo się mi przypomniało że jakiś cooler by się przydał na
procesor 8-)
Co w miarę dobrze schłodzi tego XP'ka i przy okazji nie narobi dużo hałasu?
Nie musi mi chłodzić do 30 czy 40 stopnie - 50 spokojnie mi wystarczy i nie
będę Wam głowy zawracał głupawymi pytaniami czy to dobrze i ile być powinno :P
Myślałem o Volcano 7+ (albo innym z tej serii). Co o tym myślicie? Coś innego?
Tak ze 100-130zł jestem w stanie na to wydać.

--
pozdrawiam,
Andrzej